2010-11-22 | 11:52:21

segis

Jag var helt förstörd igår efter lördagens utgång, mådde inte dåligt utan var bara sjukt  trött. Jag låg i sängen till typ halv 4 bara för att jag kunde. Inte för att jag gjorde så mycket mer resten av dagen heller, jo kollade på walk the line. Älskar den filmen som fasiken.

Nu på morgonen har jag fixat med plugg, har översatt en artikel till svenska så nu ska den väl gå att läsa. Dagen är dock inte över där ännu utan jag ska på föreläsning 1 och sen blir det träning lite senare. Sen ikväll ska jag slappa faktiskt, Christian ska på bio klockan 9 så då kan jag njuta av alla bra program på tvn ikväll, YES! Det brukar alltid bli lite munhuggningar om vem som ska bestämma över fjärrkontrollen, men ikväll är den MIN!

Nu är det väl bäst att jag går och äter frukost(brunch blir det väl) glömmer oftast bort det om jag har något att göra. Inte bra detta men vi hörs senare!

/V♥


Kommentarer;
Ida

Man är ju inte 20 längre.... :)

När beger alla sig hem för terminen? Tänka komma upp och hänga med ut ngn kväll, om ja får... :)

2010-11-30 kl. 18:52:52
http://idiisen.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!