2010-11-02 | 15:57:48

snabbinlägg

Är hemma en snabbis nu, ska snart cykla till skolan igen och hjälpa Klara. Föreläsningen idag gick bra, dock så märkte föreläsaren att jag inte var där igår och skämtade om det. Det är väl sånt man får ta?! Borde vara positivt att han känner igen mig eller?!

Ikväll blir det nog inte bio, den filmen jag vill se går vid halv 10 och sen var inte Christian så sugen heller verkar det som. Då är det inte roligt att gå. Tråkigt men sant.

Nu blir det allt att komma på vad man ska ta och äta, inte alltid det lättaste när man inte får hjälp att komma på något gott. Får skynda mig lite nu.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!