2010-11-03 | 16:28:43

tonight is the night

God eftermiddag!
Tvätten idag gick bra förutom att centrifugen slutade att funka i ena maskinen så min tröja var dyngvåt. Det löste sig ändå, tacka vet jag torktumlare!
Stack in till stan med Hanna, My och Sofie. Sprang runder och fixade lite, köpte ett nytt nagelack som jag ska ha ikväll, ett silvrigt. Sen jag insåg att jag inte kan ha lösnaglar så har nagelack prytt mina naglar så håller på att spara till en liten samling.
Ska snart börja göra vid mig inför ikväll, svinkul kommer det att bli!

Nu kallar Christian, han behöver också lite tid idag(toffelvarning på oss)

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!