2010-11-14 | 20:12:24

trötter

Nu är helgen över och jag har haft en helt underbar helg.
Jobbade i fredags och sen när jag kom hem så var det bara snabbt att ställa om för då kom Fredrik, Christians kusin, och lite senare kom även hans fru Gabriella. Kvällen bjöd på god mat och roliga spel. Kom i säng 2-3 men som vanligt så vaknar jag tidigare än alla andra och slog upp ögonen redan klockan 9. Vi åt brunch och sen begav vi oss till tylösand och njöt av det fina vädret och höga vågorna. Vi gjorde inte så mycket den dagen utan tog det relativt lugnt och njöt av varandras sällskap. Killarna lagade en tre rätters och det var riktigt gott. Vi satt uppe ochc pratade till 4 och sen tog vi förnuftet till fånga och gick och la oss.
De åkte hem vid 1 halv 2 idag och sen dess har jag inte gjort ett smack, eller jo gick bort till repis vid halv 4, och nu ska jag titta på ensam mamma söker och inte lyfta ett finger. Yeay! Är så fruktansvärt trött!

Ha en trevlig kväll!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!