2010-10-21 | 20:42:06

adressändring?

Dagen idag började med en gästföreläsning som var väldigt vettig enligt min mening, sen skyndade jag mig till jobbet för skulle på "utvärdering". Cyklade då dit och det var svinkallt, verkligen svinkallt trodde nästan att jag skulle trilla av pinnen. Flörtade lite med Christian så han hämtade mig när allt var klart. Fick höra en del bra om mig så det var kul.
Sen blev det plugg igen, gjorde dock inte allt för mycket kändes det som men man kan inte alltid ligga på topp. Det känns ju däremot typ 10000 gånger bättre idag än vad det gjorde för någon dag sedan. Har ju 8 dagar till på mig att plugga så det känns bra. Har även hunnit med ett litet träningspass. Älskar passen som endast är 30 minuter långa för det försvinner inte allt för mycket tid från allt annat. Sen när jag är mer fit så kommer passen väl att utökas en hel del.

Imorgon blir det plugg hela dagen sitter nog ganska länge med, det är ju ändå fredag så vad ska man annars göra?! Jag har faktiskt funderat på att adressändra till skolan för jag bor ju i princip där.

Nu är det snart lyxfällan, det roliga idag är att Vanita från bartenderskolan är med. Lyckat!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!