2010-10-29 | 10:16:20

dagen före

Jag vet att jag har varit superdålig på att uppdatera men det är ju tenta period så det är väl lite förståligt?!
Även fast att jag inte har pluggat hela dagarna så har jag varit helt slut. Det tär på en så himla psykiskt. Imorgon ska man gå in i salen och skriva ner allt man kan om externredovisning och räkna och ha sig. Det är verkligen inte lätt detta ämnet men det är roligt. Eller just nu känner jag att jag inte orkar mer, men jag har pluggat på det varje dag i 3 veckor så det är väl lite förståligt?!

Imorgon efter tentan så ska vi chilla på scandic på deras relaxavdelning och sen blir det paaarty paaaarty!! Blir en förfest här hemma och sen ut på stan, blir helt perfekt.

Nu ska jag gå och städa, sen ska jag göra en uppgift inför imorgon och sen ska jag unna mig med att spela the sims! Var ett tag sedan känns det som.


ca såhär ser jag ut idag, älskar den tröjan.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!