2010-10-15 | 16:11:04

dödstrött

Jag har varit alldeles död nu denna veckan och är det fortfarande. Det är så mycket pluggande så det finns inte och idag orkar jag verkligen inte mer. Sov till och med en stund nu i eftermiddags medan jag väntar på att tvätten ska bli klar, det tar ju bara en sån jädra tid.

Ikväll så ska jag nog bege mig till Hanna och chilla men jag ska städa upp här hemma först, och läsa klart ett kapitel i IFRS boken. Så känner jag mig lite bättre.

Jag kommer tyvärr inte att bli så rolig nu de närmaste 2 veckorna för det är PLUGG som gäller. Har tenta den 30 oktober så jag kommer att sitta i skolan ganska mycket, jag kommer befinna mig i skolan hela helgen och plugga. Det enda roliga i det närmaste är att jag ska klippa mig på TISDAG! Jag hade faktiskt glömt bort det men nu ska jag äntligen ner till Helsingborg och Teresa. Gud vad jag har saknat att bli klippt av henne. Minns inte när det var sist, måste börja göra det till en vana fast att jag bor i Halmstad. Jag är lite knäpp jag vet!

Nu ska jag ta och sluta gäspa och sätta igång med allt.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!