2010-10-06 | 23:17:28

Godkväll! Ligger just nu i sängen och sk...

Godkväll! Ligger just nu i sängen och ska snart sova för ska upp tidigt och är ganska slut efter jobbandet idag. Det är en sjuk stor skillnad på att plugga och jobba fast att båda två är psykiskt påfrestande. Tur nog så gillar jag att göra båda delar, ingen har dött av variation :) Imorgon är det jobb igen 8-12, en på jobbet har blivit sjuk så passen måste fyllas men jag gjorde en stor tabbe idag när jag sa att jag kunde jobba för jag trodde att jag hade föreläsning på eftermiddagen så jag sa att jag bara kunde jobba till 12. Sen när jag kommer hem så kollar jag schemat, då har jag föreläsning 9-12. Smart! Man kan faktiskt inte ligga på topp alltid. Nej nu ska jag avsluta denna mobilroman så att jag kommer upp imorgon :) sovgott!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!