2010-10-16 | 08:46:49

morgonstund har guld i mun-eller inte

Godmorgon!
Idag är det en väldigt trött Viktoria som snart ska bege sig till skolan för att plugga i många timmar. Om jag skulle lagt mig ner i sängen igen så skulle jag somnat direkt alltså! Finns inget att göra sängen ska jag inte ligga i förrän ikväll.

Igår så tillbringade jag min kväll på repis hos My, Hanna var också med såklart. Vi käkade tacos och tittade på idol och snackade väldans mycket skit. Var hemma relativt tidigt, men jag somnade såklart inte tidigt för jag har en sambo som är nattmänniska. Idag så jobbar han öppning och det betyder att vi har kvällen tillsammans. Känns som att det var en evighets sen vi hade en kväll tillsammans på.

Nej nu måste jag skynda mig så att jag är i skolan 9 (troligt, nej!)

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!