2010-10-04 | 09:25:01

nerdie

Jag är så värdelös på detta alltså. En vecka till har gått och jag har inte uppdaterat!
I onsdags blev det fest, lite för mycket av det goda så jag gick upp vääääldigt sent i torsdags. Rättare sagt klockan 4 och vad gjorde jag sen? jo la mig i soffan för att sega ÄNNU mer.

I fredags hade jag och Christian varit tillsammans i 1½ år, väldigt länge nu. Vi gjorde ingenting speciellt utan jag pluggade och tvättade. Sen tror jag inte att jag gjorde mycket mer. JO! jag bakade kanelbullar och de blev goooda!
Lördagen spenderades på jobbet och sen hemma igen. Jag är värdelös på att hitta på något på kvällarna. Känner mig så jävla sliiiten. Sen spelar jag såklart sims också så det händer ju inte allt för mycket kan jag säga.

Det var lika igår. Jag och Christian segade oss och jag spelade sims. Idag ska det dock bli andra bullar då jag MÅSTE plugga. Jag måste verkligen läsa mina kapitel i jöken boken så att jag hänger med. Sen måste jag även räkna i extern. Sen kan jag KANSKE spela sims! (är man nörd så är man!)

/V♥

Kommentarer;
myrann

Hata plugga, älska spela SIMS.

2010-10-04 kl. 09:40:33
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!