2010-10-10 | 18:16:24

söndagskväll...

God kväll!
Har varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna, tempot har gått i 300+. Jobbet i torsdags gick bra, hade dock fått en aningen för lite sömn så jag var helt slut på kvällen. Fick vila upp för i fredags var det åter en fullspäckad dag då jag var hemmifrån i 12 timmar. Pluggade först till 13, sen blev det föreläsning till 15 för att sen gå och jobba på gymmet till halv 9.

Igår blev det återigen jobb, 9,30-13. Sen hann jag med en snabb fika med Nina, Martin, Agnes och Chrisitan i det fina vädret innan Gabbe, Danne och Elias kom hit. Blev en myskväll med mycket bebismys, tacos, spel och lite dricka. Vi spelade bland annat poker och jag vann!!! Jag har inget pokerface och jag satsar bara när jag tror att jag kan vinna (alltså ingen bluffare) och jag vann på par i 3:or! Hur stor chans är det?! Jag och Gabbe somnade inne med Elias medan Danne och Christian spelade tvspel.

Hade en mysig morgon innan de skulle åka hem. Jag och Christian slappade ganska rejält innan han skulle till jobbet, finns inget bättre. Sen fick jag ta tag i mitt liv och plugga lite så har gjort lite uppgifter i externen men blir så irriterad när det inte går. Det är inte svårt egentligen, bara många steg. Ahhh... Ska nog övergå till IFRS och göra instuderingsfrågorna där. Men det får bli efter topmodel.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!