2010-10-05 | 17:16:27

spännande. . .

Halloj!

Skolan idag var mer än seg och jag höll på att somna på föreläsningen, inte bra det! Man kan ju inte vara på topp alltid! Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, dock har Christian precis börjat laga mat och jag har ingen aning om vad det blir för något ännu. Hör bara en massa skrammel så undrar verkligen hur det går. Detta är en av de få lagade rätterna han gör åt mig så det är därför jag är lite upp på väggarna. Nervvrak?! njaa liiiite! Ikväll händer det inte mycket kan jag säga er, vi ska kolla på halv åtta hos mig (som vanligt) och jag försöker få Christian att bjuda hit någon så vi kan spela tvspel men det går inte så bra!
Imorgon är det jobb som gäller, 9.20-16.45, och det ska bli riktigt kul. Jag älskar verkligen att jobba på teknikmagasinet, däremot så har jag fått ge bort en tid denna månaden för såklart hade jag fått ett pass den 30 oktober och då skriver jag tenta. Jag kan ju säga att jag jobbar ju hellre!

Nu ska jag gå in i köket och tjuvkika vad det blir för mat (om jag kommer så långt dvs innan jag blir utschasad igen)

/V♥


Kommentarer;
Anonym

Halv åtta hos mig är kul att titta på. :)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 kl. 22:32:24
http://tvminnen.blogg.se/
Angelica

Tävling i bloggen :D Kika in!

2010-10-13 kl. 18:48:24
http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!