2010-10-04 | 15:37:53

deep thoughts

Jag har funderat en hel del och det är helt sjukt hur mycket man förstör sin kropp när man struntar i att ta hand om den, då inräknar jag även mig själv. Jag förstörde så mycket med min kropp när jag gick upp i vikt och jag tog verkligen inte tag i det heller. Fast att jag har gått ner 15 kg så ser jag mina bristningar dag in och dag ut. De försvinner ju inte bara för att jag går ner i vikt. Det är faktiskt ärr som mest troligt alltid kommer att vara där. De kommer dock att blekas men man vet ju inte hur mycket eller hur lite. Det är ju verkligen inte kul att vara 21 år gammal och ha bristningar på magen som gör att det ser ut som man har fött ett barn eller något. Jag kan och ska inte säga att man inte ska gå upp i vikt och att man måste tänka på vad man äter för det är svårt att se en skillnad när den sker över en lång period och sen är det även lätt att hamna i ett mönster. Min viktuppgång beror till största delen att jag blev sambo, vi kom in i en onyttig cirkel med hämtmat flera gånger i veckan och godis var och varannan dag. Den var väldigt svår att bryta men vi gjorde det tillsammans och min viktnedgång beror också till största delen att jag är sambo och har en som kämpade med mig. Det som är tråkigt är att han är redan klar och jag ska kämpa vidare med min vikt och det är verkligen svårt. Men det är aldrig försent!  :)



jag för 6 månader sedan




Jag för någon vecka sedan

/V♥ 


Kommentarer;
Sambo

VACKER

2010-10-04 kl. 17:56:49
Sambo

VACKER

2010-10-04 kl. 17:56:59
Gabbi

så fin! vilken skillnad!!

2010-10-05 kl. 11:18:45
Emma

Hääärligt Vickan! keeep on going

2010-11-09 kl. 13:42:27
http://emmakvist.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!