2010-09-16 | 16:25:19

aj aj aj

Har en sån hemsk huvudvärk idag som verkligen inte vill gå över. Försökte att sova men det hjälpte inte, så har tagit en tablett nu och ska se om det vill gå över annars vet jag inte vad jag ska göra. Sova mer eller?!

Ska snart bort till andra lägenheten och kolla posten, hoppas på att min bok har kommit nu. Fattar inte hur det har kunnat ta så lång tid annars. Ett a brev är väl prioriterat?!

Om min huvudvärk går över idag så ska jag plugga lite (om boken har kommit) och städa. Sen halv 8 ska jag titta på halv åtta hos mig (såklart) och sen är det idol. Torsdagar suger verkligen när det gäller tv-utbudet. Har ändå en del kanaler.

Nu skyndar jag mig till postfacket!

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!