2010-09-15 | 18:44:26

blåååsigt.

Idag efter skolan så fixade jag mitt gymkort som jag fått genom hsif (har bara tagit mig ett halvår). Sen cyklade jag och My till expert för hon skulle hämta ut en ny dator på sin försäkring. Lyckost!

Man märker verkligen att hösten är här för nu blåser det som sjutton igen, Halmstad är en typisk blås-stad. Det blåser i princip alltid här. När jag cyklade innan så kändes det som att jag skulle blåsa iväg och nu när jag sitter i vardagsrummet så hör jag riktigt hur det blåser. Man får kalla kårar genom hela kroppen funderar på att fylla upp badet och lägga mig där lite senare. Först ska jag till Hemköp och skicka tillbaka en bok jag inte behövde! Vill inte betala 250 kr i onödan!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!