2010-09-28 | 12:05:18

...

Nu har det blivit en sån dålig uppdatering igen. Alexandra kom ju i torsdags kväll och var här till i lördags. Vi gjorde faktist en hel del, hann till gekås (jag är fan stammis där nu, inte normalt att vara där så ofta som jag har varit där på sista tiden), vi fixade i denna lägenheten så som satte upp tavlor och röja en hel del. Sen tog vi det lugnt på kvällen med fajitas och idol.

I lördags var det kalas för min storasyster och hennes man som fyllde 31 respektive har fyllt 36. Sen hände det absolut ingenting. Likaså i söndags, Christian jobbade extra vilket sög för det var den mest långtråkiga dagen jag har varit med om på länge.

Igår fixade vi lite i gamla lägenheten och sen skulle jag åkt till skolan men magen ville inte det så stannade hemma och spelade The sims 3! Jag är en riktigt nörd, uppgraderade mig från sims 2 till 3 häromdagen. (blev lite smittad av Sarah).

Imorse begav jag mig till lägenheten för städbesiktning klockan 10 men hon kom inte så jag ringde och då hade hon helt enkelt missat det. Tack för den! Sen ringde hon och jag blev inte riktigt godkänd med städningen på toaletten så får dit imorgon och fixa det.

Nu ska jag snart göra vid mig för att åka till skolan, sen blir det träning ikväll. Lite spinning är väl aldrig fel?! Förövrigt så har jag inge mer skola denna veckan, inte förrän tisdag om en vecka då. Det som ska göras är att fixa denna lägenheten så den blir finfin. Sen blir det lite jobb också! Det gillar vi.

/V♥

Kommentarer;
myrann

He-he-he!! :) <3

2010-10-04 kl. 00:32:00
http://myrann.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!