2010-09-17 | 13:45:34

fredag 17/9-10

God middag!
Idag var det inga föreläsningar på schemat men ändå hade ställt klockan på 9 för jag och My skulle till skolan och göra några uppgifter. Väl i skolan så insåg vi hur svåra dem var men försökte ändå.

Nu är jag hemma och vi har ätit lunch, vad som händer sen har vi delade meningar om. Christian vill åka iväg någonstans och jag anser att det räcker med att gå på stan och chilla. Vi får väl ta och klunsa om det eller något för hemma vill jag inte sitta en hel dag när man äntligen kan spendera den med sin kära. En ointressant sak är att jag har blivit en fotbollsfru idag... Christian sitter och spelar fifa på xboxet och jag är måttligt uttråkad.

Om man skulle ta och göra något vettigt kanske!

Ha en bra dag ute i blåsten!

/V♥

Kommentarer;
PAUSE

fin blogg

2010-09-18 kl. 16:39:01
http://www.finest.se/pause

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!