2010-09-15 | 09:05:42

onsdag 15/9-10

Nu är allting som vanligt igen, inget mer besök och lägenheten börjar så smått att bli klar. Ska fixa det sista nu i veckan får bara se när vi får tid att göra det. Vi går om varandra en hel del denna veckan då Christian i princip bara jobbar kväll.

Skolan är i full gång nu med och det är riktigt skönt, jag försöker hänga med i kurslitteraturen (för första gången läser jag allt innan föreläsningarna) och jag börjar förstå varför så många kuggar externredovisningen. Det är ju sjukt svårt, förstod inte mycket av tillämpningsavsnittet som jag läste igår. Får nog förklaring på allt idag och på det sättet är det riktigt skönt att ha läst det innan. Det enda jag inte kan göra är att göra uppgifterna för när jag fick böckerna så fick jag endast arbetsbladet och inte själva övningsboken?! Förstår inte hur det kan komma sig för arbetsbladet ingår i arbetsboken, så fel det kan bli. Förhoppningsvis så kommer det idag.

Annars denna vecka så händer det inte så mycket. Ska väl dra och rösta nu någon dag så att man får det gjort.

Nu får jag fixa frukost till oss.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!