2010-09-19 | 18:27:25

söndag 19/9-10

God kväll!
Somnade väldigt gott igår då jag var helt slut, vet inte varför, och därmed vaknade jag relativt tidigt med. Låg däremot kvar i sängen till 11 och sen begav jag mig hemåt till My för att hjälpa henne att ringa runder för att anmäla sin mobil stulen. Sen pluggade vi lite för att sen bege oss mot gymmet för att gå på body pump. Kan ju verkligen säga att jag pumpade kroppen. Kommer ha en fet träningsvärk imorgon men det är väl skönt på sitt sätt?!

Nu ska jag hoppa ner i ett skönt bad och sen ska jag äta lite och ligga i soffan och gotta mig och mentalt förbereda mig inför morgondagen. Har föreläsning 8-10 sen 15-18. Suger en del men finns inte mycket att göra åt det.

/V♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!