2010-09-18 | 20:25:04

tråktråktråk

Tro det eller ej men detta är den femte kvällen denna veckan som jag sitter själv hemma, imorgon blir det likaså. Kommer vara samma visa nästa vecka då Christian jobbar tisdag-lördag kväll. Inte så kul för mig men vad ska man göra?! Det är han som tjänar storkovan :p

Just nu sitter jag och tittar på dansfeber för det finns inte så mycket annat som är bättre. Jag började med att packa upp sakerna till bokhyllan men vi har plockat bort en hylla som jag vill ha dit igen och självklart saknar vi pluggar så jag kommer inte mycket längre innan vi har köpt sådana.

Annars så händer det inte så mycket ikväll. Man kanske skulle försöka göra en extern uppgift?!
Jag ska i alla fall ta foto på skorna som jag köpte igår och tröjan som jag fick av mamma idag!

/V♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!