2010-09-22 | 20:11:01

working out

Det har varit lite dålig uppdatering av mig nu de sista två dagarna, har inte riktigt haft lust att skriva och jag vet faktiskt inte varför. Däremot har jag typ varit som ett kolli för jag har haft en sån fruktansvärd träningsvärk i benen efter bodypumpen i söndags. Har lite kvar nu men var på ett pass idag, spinning/cirkel, och trodde att det skulle kunna gå över men jag kände verkligen av det och på cirkeln så blev det väldigt mycket ben så kommer väl ha träningsvärk resten av veckan.

Just nu sitter jag och reboostar mig själv med en härlig smoothie. Massa med nyttigheter och är supergott, det kan inte bli mycket bättre.

Imorgon är det först jobb som gäller 9-12 och sen skolan 13-15. Efter det blir det mest troligt städning för på fredag ska jag först tvätta och sen kommer älskade lillasyster hit och sover tills på lördag.

Nej nu ska jag dricka upp så att jag kan gå och duscha!


gottgottigottgott!

/V♥

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!