2011-08-11 | 12:25:50

fanfanfan

Det gick inte så bra att uppdatera när jag inte hade datorn men nu har jag en igen.
Att gå ner i vikt har gått ganska bra på 5½ vecka har jag gått ner 6,1 kg, väldigt nöjd över det. Maten har börjat smått bli lite mer normal och jag har till och med ätit en calzone. Har jobbat väldigt mycket den senaste tiden med så är helt slut men detta är den sista hela veckan och sen jobbar jag bara helger innan vi åker till Bulgarien. Bara 2½ vecka kvar och jag längtar som fan.
Idag är jag ledig från jobb men det innebär att jag ska städa här hemma. Ser förjävligt ut och jag skäms att ta hit folk. Ska även bort till jobbet och fixa lite saker :)
/V

Kommentarer;
hon som vinner över dig

DET VA SOM FAN! DU UPPDATERADEEE!!!!

2011-08-11 kl. 15:51:35

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!