2011-08-15 | 09:19:05

i need some sleep

Det känns väll alltid kul att bli väckt på morgonen ca 2 timmar innan man har ställt klockan?! Min kära lillasyster tyckte att hon hade ett viktigt samtal men det var det inte enligt mig. Tycker om henne ändå, ibland.
Om 2 veckor är har vi semester och sitter med feta drinkar i handen hela tiden, finns inte ord på hur mycket jag längtar. Har inte varit utomlands på 3 år! Det är alldeles för längesedan och när jag har börjat jobba så jag har pengar ska jag åka utomlands minst 1 vecka per år thats it!
Idag är det skitväder ute och jag ska som tur är jobba lite så jag slipper ligga inomhus och låta hela dagen passera och få ångest sen att jag inte har gjort något vettigt. Jag har kommit på att jag måste köpa regnkläder och ett par gummistövlar, fungerar inte att vara normalklädd i detta land!
/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!