2011-07-02 | 15:54:25

dag 2

Jag började redan att ändra maten igår men har ätit exakt samma mat idag så därför blir det ingen dag 1. 

Till alla måltider, förutom frukost där man får dricka c-vitaminer, kommer jag att dricka vatten för mycket annat är big nono de första 3 veckorna då man kör på en turbostart och tar bort så mycket kolhydrater som möjligt.


Frukost: Två stekta ägg och ½ paket bacon. Dricka till det var c-vitaminer.



Lunch och middag: Tacosallad gjord på nötfärs, tomat, gurka, isbergssallad. Toppat med ost och en liten klick gräddfil och salsasås. Precis som vanlig tacos men utan brödet.


Anledningen till att det blir tacosallad till både lunch och middag är för att jag jobbar kvällen och har svårt att laga mat mellan jobben. Därför har jag gjort en stor mängd tacosallad men det är gott så varför inte?!

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!