2011-07-03 | 22:16:43

dag 3

Lite sen uppdatering här idag men det blev mer jobb idag än vad jag hade tänkt mig. Jobbade först 10-14 på teknikmagasinet och sedan 15,45-20,15 på gymmet.

Dagens frukost blev två kokta ägg och vatten.



Dagens lunch och middag blev en ceasarsallad med grillad kyckling. Köpte en färdig påse ceasarsallad som finns i kyldisken men slängde krutongerna för de innehåller snabba kolhydrater.


När jag väl kom hem från jobbet begav jag och my oss ut på en 4 km promenad. Nu har jag nästan precis landat i soffan och lyssnar på metallicas koncert som går på ettan, ska snart duscha och sen blir det att jag dimper ner i sängen för att ta igen lite sömn som jag har missat i helgen, 34 jobbade timmar på 56 timmar är utmattande men goa pengar till min planerade resa i höst.

Ha en trevlig kväll!

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!