2011-07-05 | 20:49:36

dag 5

Då har den 5 dagen gått och idag hade jag grymt sötsug, kanske berodde på att jag jobbade inne stan och såg folk med läsk och glass. Sugen man blev åhh, sötsuget borde gå över snart väl?! Hoppas på det!
Tyvärr missade jag att ta foto på maten idag. Till frukost idag åt jag återigen ägghack och till lunch och kvällsmat blev det kyckling med stekt bacon och en tomat. Slängde blomkålspuren jag gjorde igår och ersatte den med bacon. Borde gå bra ändå tycker man. Nu ska jag återgå till allsång på skansen.

Ha en trevlig kväll

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!