2011-07-13 | 21:45:07

dagens i-landsproblem

Utanför mitt fönster skriker två måsar konstant för de vaktar sina ungar som ligger på gräsplätten där. Otroligt irriterande och katten flyger fram och tillbaka på fönsterbrädan så har tvingats plocka ner alla saker där för att inget ska åka i golvet.

Idag är jag helt slut! Började med att jag gick upp halv 7, vet inte när jag jag gick upp så tidigt sist, och var på jobbet 7. Jobbade till 14 sen kom mamma och vi gick in till stan där och spenderade hela eftermiddagen där. Köpte däremot bara en klocka, en likadan jag redan har fast annan färg, för 300 kr! Det kallar jag kap i och med att den har kostat 600.

Dags att börja tänka på sängen, ska upp lika tidigt imorgon.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!