2011-07-12 | 19:46:15

diamond

På grund av mycket jobb så lider bloggningen lite, hoppade in extra igår och idag på teknikmagasinet. Tänker på pengarna i augusti. Har missat att skriva att jag och Alexandra har bokat resa till bulgarien. Åker iväg den 28/8 och blir borta en vecka, hur underbart är inte det? Tills dess ska jag ha gått ner 4 kilo till och det borde jag klara. Är ju 1½ månad dit, det är bra att ha mål tycker jag.


poolen på vårt hotell



Idag åt jag 2 ägg till frukost, en improviserad lunch ,i och med att jag hoppade in och hade ingen matlåda, som bestod av en yoghurt. Vet att det är en del kolhydrater i det men var tvungen att ha en snabb lunch. Till kvällsmat har jag ätit tacosallad.

Min dator håller på att haverera så jag ska snart lämna in den på lagning så blir kanske dåliga inlägg ett tag men ska försöka att mobilblogga så mycket som jag bara kan. Hoppas att det fungerar bättre denna gången. Lämnar däremot inte in den förrän tidigast torsdag.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!