2011-07-09 | 19:25:14

God kväll!

Det har inte riktigt funkat med min mobilbloggning såg jag.
I torsdags blev det kycklingsallad både till lunch och middag och igår blev det en korv, kokta ägg och sallad till lunch och en tacosallad till middag.

Igår var min lediga dag på evigheter kändes det som så jag begav mig till ängelholm där vi tre yngsta systrar skulle träffas och umgås i husvagnen. Vi låg och sov halva eftermiddagen kändes det som och sen gick vi ut på promenad. Riktigt mysigt, var även första kvällen jag och Alexandra blev riktigt utsatta för myskväll med chips och läsk men vi gjorde gurkstavar istället. Däremot drack vi ett glas light läsk var och nu när man inte har ätit socker på en vecka så var det riktigt äckligt.

Idag har jag jobbat 11-18.30 och har ätit väldigt dåligt så nu ska jag äta en ordentlig portion kött och sallad och njuta av kvällen utan några sötsaker. Drar nog igång en film eller två. Börjar inte jobba förrän 10 imorgon vilket är riktigt skönt. Imorgon är det även dags för hur det har gått denna veckan.

/V


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!