2011-07-04 | 19:30:00

i dont care what the people may say

...what the people may say about me

Dagen har bestått av att umgås med Hanna. Först var vi ute och gick i cirka en timme och sen hade vi picnic i stan. Vid 3 tiden cyklade vi hem igen och jag la mig i sängen för att sova så att jag orkar med natten inatt. Förväntas ringa väldigt mycket i och med att det är måndagsklubben och jag tror att jag kommer få jobba ända till 4 inatt. Ska jobba mer i helgen än vad som var planerat från början, skulle jobbat lördag natt men får jobba lördag och söndag dag istället. Har fått mest nattpass så det ska bli kul att få jobba dag med.


Vår utsikt, underbara halmstad!

Ha en trevlig kväll allesammans!

/V

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!