2011-07-02 | 11:37:53

lets go!

Min dåliga bloggning beror på att jag har jobbat mer än vad jag har tänkt mig. Det jag har hållt lite hemligt är att jag och Alexandra ska gå ner i vikt med Gi. Vi har några kilon vi verkligen vill bli av med och då tänkte vi hjälpa varandra. Vi följer boken GI dag för dag - 30 dagar till en nyttigare livsstil. Jag kommer att dela med mig av vad jag äter varje dag och lite synpunkter på det.

För att hålla koll på hur min viktnedgång går kommer jag att varje söndag dela med mig veckans viktminskning, och mina olika mått. Lets go!



/V

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!