2011-07-14 | 21:38:51

regn och rusk

Idag är det en riktigt tråkig dag med mörker och en massa regn. Jobbade till 15 sen skulle jag lämnat in datorn men gör nog det imorgon istället om vädret är bättre. Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, kollade på tv och halvslöade i soffan till typ för en timme sedan då jag fick ett ryck och gick ut och gick. Det spöregnade men det stoppade inte mig, en halvtimmes promenad blev det trots allt.

Idag har jag ätit ägg, miniugnspannkaka (ska ge er receptet nästa gång jag gör det) och tacosallad. Miniugnspannkakan var ett tips från en kille i hälsokostaffären igår, han gav mig en massa bra tips och sånt tackar man för. Man ska tex dricka 0,033*sin vikt vatten per dag om man vill se resultat när man ska gå ner. Det var ganska intressant.

Nej nu ska jag in i duschen och sen titta på en massa onödiga program. Börjar 20 imorgon så kan sova hela dagen, typ.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!