2011-07-10 | 22:58:26

when the night falls...

På schemat idag stod det jobb mellan 10-18 och jag tyckte att det gick väldigt bra. Tror inte att jag gjorde några stora tabbar. När jag kom hem var det dags att göra nästa veckas matschema och sen iväg och handla.
Kvällsmat idag blev en liten inspiration av Sandra med en kycklinggratäng. Hon serverade den med pasta men jag höll mig till endast sallad för att hålla nere kolhydraterna. Var riktigt gott! Receptet hittar ni här.


Ser kanske inte så aptitligt ut men gud så gott det var.

Jag har precis kommit in från en powerwalk, 3,2 km på 29 minuter och känner att det inte var så fy och skam det där. Ska snart hoppa in i duschen för att sen sova. Imorgon är det först jobb på tm och sen taxi som gäller så måste sova ut ordentligt inatt.

/V

 


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!