2011-06-28 | 16:55:50

idag är det ingen vanlig dag

... för idag är det min födelsedag.

Idag blir jag som sagt 22 år gammal, det känns inte som min födelsedag men det blir väl så när man blir äldre? Inte den spänningen som fanns när man var en liten flicka och väcktes på morgonen med sång och paket.

Idag fick jag även ett mail om att mitt paket var påväg, kan väl säga att det är en liten födelsedagspresent till mig själv där. Vad det är får ni inte reda på riktigt ännu utan det kommer att avslöjas när paketet kommer. Det är inget stort paket som ni kan se här nedan. Vad kan det vara?!

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!