2011-06-26 | 00:59:01

long time no see

Det har tagit mig ett tag att komma tillbaka. I mars hände det en del saker som förändrade mitt liv väldigt drastiskt men till det positiva och jag har kunnat gå vidare i mitt liv efter allt tack vare det. Jag ska försöka få igång bloggen igen men i en liten annorlunda tappning, vad det kommer bli får ni se lite längre fram när jag är klar med den nya designen och lite ytterliggare detaljer.

På dessa 4 månader som har gått har det hänt en hel del, jag har tagit min kandidatexamen i ekonomi, blivit moster igen till en liten Melvin och fått ett nytt jobb. Jobbet är i princip bara ett sommarjobb för jag har bestämt mig att jag ska plugga vidare ett fjärde år så att jag kan bli revisor sen. Spännande spännande.

Nu måste jag däremot gå och lägga mig för jobbet väntar på mig imorgon.

/ V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!