2011-06-27 | 18:27:54

sun is up

God kväll!

Idag är det min sista dag som 21 åring och imorgon börjar mitt 22a jordsnurr som min fina vän My skulle ha sagt. För tillfället känner jag mig inte gammal men i andra stunder kan jag känna mig som en 65 årig tant och ska pensioneras snart och att hela livet har gått förbi. Jag kommer väl snart vara där men ändå.

Den nya designen är på gång och ska vara i bruk på fredag har jag tänkt mig för då börjar jag och Alexandra våra nya liv. Mer om det senare. Denna bloggen kommer bli mer som en sporre till mig själv och kanske även andra är det tänkt. Ska verkligen försöka hålla det denna gången.

Kvällens planer är att städa (mamma och pappa kommer imorgon) och grilla. Det är fint väder och jag hade kött i frysen, underbart som bara den.



Detta är min motivationsbild. 1 april 2010

/ V

 


Kommentarer;
Gabbi

tänk att bilden är 1 år gammal...du har gått ner super mkt!! Fin är du! Älskar dig sis!!

Grattis igen på din dag!!!

2011-06-28 kl. 11:18:12

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!