2011-03-05 | 09:57:41

lördag 5 mars 2011

God morgon!
Det har inte hänt så mycket i min vardag nu de senaste dagarna, har bara jobbat och pluggat så har varit ganska död. Idag är det jobb igen 12-15,30 och ska försöka hinna hitta en födelsedagspresent på stan med för imorgon blir det kalas för min kusin som ska fira att hon fyller 20. Jag börjar känna mig gammal när alla små blir stora.

Efter jobbet ska jag försöka få lite pluggande gjort, har tenta om mindre än 2 veckor så på måndag drar tentaplugget igång på riktigt, förutom att jag ska jobba lite på tisdag och onsdag. Ikväll blir det myskväll med my. Det gillas, ska hitta en passande film till oss med.

Nu får jag sätta fart så jag hinner springa runt i stan och hitta något fint till kusinen min.

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!