2011-03-07 | 18:06:41

måndag 7 mars 2011

Idag är det ingen bra dag, har en sådan olustig känsla i kroppen och känner mig oduglig och ensam. Skulle kunna börja gråta när som helst utan anledning. Jag verkligen avskyr dessa smygande känslorna som kommer lite då och då för jag känner mig så fruktansvärt dålig.
Det är en ständig process att orka med känslan att vara ensam, jag hade bott själv i 4-5 månader sen jag flyttade hemifrån innan jag blev sambo men då var jag hemma var och varannan helg med så det kändes inte riktigt som att jag var själv. Det är klart att jag saknar hela processen att komma hem och veta att där är någon som man kan få ta hand om och bli omhändertagen av. Det är lättare att vänja sig vid det än att avvänja sig har jag märkt. Det är sjukt hur man kan bli beroende av en persons kärlek och att man som människa lever på bekräftelse. Just nu känner jag mig så fruktansvärt ynklig. 

/V

Kommentarer;
Gabbi

Jag älskar dig syster! Finns alltid för dig! <3

2011-03-07 kl. 20:58:03

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!