2011-03-06 | 10:25:35

söndag 6 mars 2011

Nu har nästan hela helgen gått och det går alldeles för fort. Idag är det som sagt kalas och jag kommer väl vara trött som fasiken för somnade lite sent inatt. Fastnade framför en film som heter I am Sam som handlar om en pappa som är förståndshandikappad som kämpade för att få ta hand om sin 7 åriga dotter själv. Sjukt bra och tänker inte säga hur den slutade ifall någon vill se den.

Det blev ingen myskväll med My igår för hon var sjuk så jag tog min chip och dip och begav mig till Hanna där Mike och Agneta även befann sig. Det var meningen att vi skulle kolla på A lot like love men vi spelade rat on a scooter på ifånen. Var värsta nördarna, Mike var värst han fick 33 ostbågar, jag och Hanna 29 och Agneta 27. Så vi var duktiga hela bunten tycker jag.

Nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna med tåget klockan 12. Tänkte städa lite snabbt här hemma med innan. Ser förjävligt ut så jag skäms fan. Ska ta med mig kameran idag så kommer mest troligt upp färska bilder ikväll.


/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!