2011-03-01 | 19:21:56

tisdag 1 mars 2011

Tisdagen den första mars 2011 har börjat nå sitt slut och hur har denna dagen varit då?
Jag sov ruskigt dåligt inatt, tror att det blev ca 5 timmar av total sömn alltså är jag sjukt trött nu. Jag sover riktigt dåligt nu för tiden. Kan inte somna på kvällarna och när jag väl somnar så sover jag oroligt och sen vaknar jag tidigt. Har märkt att det där med sömnen går i vågor. Vissa veckor sover jag alldeles för mycket och andra sover jag ingenting alls och nu är jag i ingentingalls vågen.

Kom in på ett litet sidospår där märkte jag. Idag har jag iallafall varit hemma hos Hanna och vi har fixat med c-uppsatsen. Vi var riktigt effektiva men vi känner att vi har mycket kvar innan handledningsinlämningen på torsdag så det är full rulle.

Känslomässigt har dagen varit upp och ner. Vet inte var man ska börja men den där killen kan verkligen få mitt humör att svänga på en sekund. Jag kan ibland känna att han bara leker med mig för att få mig dit han vill, det är många turer fram och tillbaka och jag förstår inte hans mentalitet alla gånger. Det är kanske inte meningen att jag ska göra det heller?! Han har iallafall börjat betala tillbaka sin skuld till mig så det är skönt. 

Resterande av dagen så ska jag faktiskt plugga, ska ha läst lite saker tills jag träffar Hanna imorgon bitti och sen har jag en tenta om 2 veckor som jag inte har börjat att plugga till. Illa illa.


Detta är mitt lilla Kex :)

Ha en fin kväll
/V

Kommentarer;
Cecilia andersson

Söta goa lilla Kexet

2011-03-01 kl. 19:37:54

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!