2011-09-20 | 20:37:54

det här med uppdatering

är inte riktigt min grej.
Har hänt en del sen sist, var i Bulgarien och hade en grym vecka. Kom tillbaka till Sverige och började skolan igen och har sjukt mycket där och samtidigt ska jag kombinera det med jobb. Ibland undrar jag om jag har tagit mig vatten över huvudet men sen samtidigt gillar jag inte bara att sitta hemma och glo.
Ikväll blir det sängen tidigt i allafall så jag kan komma upp 7 imorgon för ska vara på skolan 8 och ska inte försova mig som jag annars alltid gör. Vet inte riktigt vad det är med mig och morgnar, jag kommer verkligen inte upp. Ska glo vidare på idol och sen duscha.
/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!