2011-09-26 | 21:52:59

hard work work

Helgen har bestått av jobb, jobb och jobb och lite sömn vilket resulterade i att jag var dödstrött idag efter att ha gått upp klockan 5 för att återigen jobba. Mådde skit ikväll när jag kom hem så det blev bara att äta och sen hoppa ner i sängen direkt och somnade lite efter 7 och sov i 2 timmar. Nu mår jag bättre men är trött men samtidigt inte.
Imorgon blir det skola till 16 och sen blir det träning, första gången på länge och jag längtar faktiskt. Ska köra så att jag får träningsvärk annars är det inte lönt. Eller?!

/V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!